همممم

دلنوشته ای بر ساحل مهتاب

همممم

بدک هم نیستا...

 

 

داشتم فکر میکردم کم مینویسم

ولی دیدم ماهی یکی دوتا زیادم کم نیس


 

روزای آروم ترم رو میام اینجا

 

حالا نه از نظر تایم..

از نظر ...

 

از نظر خودم :| بی تقصیر


 

این چند ماه

بیشترش به کار گذشت

که خب..

زیاد حسش نیس درباره ش حرف بزنم

امیدوارم خوب پیش بره و نیاز به توضیح نباشه براش :)

اینکه اولین طرحم رو استاندار براش امضا زد 

و مدیر مرکز رشد کلی تحصینش کرد

بدک نیس

ولی خب

هدف من شنیدن این تعریفا نیس

برا اینا تره هم خورد نمیکنن متاسفانه :)) 

 

نگرانم ...

خیلی


 

******

:|

 

برا همین نگرانیم کاملا وارده!


 

 

طی مدت اخیر

از نظر موسیقی

 

کلا  دو سه تا آلبوم بودن ک خیلی مشعوفم کردن

 

ولی یکم ک دقت میکنم

 

همشون یا بلک بودن

کنار سمفونیک

یا کنار دث

 

و درکل اکستریم بودن

 

 

این آیا نشونه خوبیه ؟! این آیا نشونه بدیه؟! این آیا نشونه هیچی نیس؟

 


 

 

طی روز های اخیر

با آدمای زیادی آشنا شدم

 

آدمایی از هر مدل 

 

کلی چیزای جدید تجربه کردم از هر نظر

 

واقعا خیلی راضی ترم

 

نمیدونم..

بین دو تا حس درونگرایانه و برونگرایانه گیر کرده م

 

 

ولی

فککنم به یه توازن خوبی بین اینا تونستم برسم !

و از این نظر خیلی حس اوکی ای دارم

 

خوبه :)


 

 

البته 

 

به جز دو سه مورد

 

که هنوزم ترجیح میدادم باشن 

 

اینا هیچوقت قرار نیس درست بشن انگار


 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 23 تير 1399برچسب:, ] [ 1:26 ] [ علیرضا ] [ ]