دلنوشته ای بر ساحل مهتاب

آخه پدر من..  نونت نبود آبت نبود چت بود آخه.. 

فک کنین.  باید 20*6*3*10 برگچه رو (سه هزار و ششصد تا :/) اسکن کنم مساحتش رو در بیارم

حالا این استاد راهنمای.. جلبک :/ گفته بود بزار رو کاغذ شطرنجی حساب کن-_- ینی نمیدونم واقعا چی بگم.  آدم این قدر نفهم؟ :))

حالا من میام برگارو میزارم رو اسکنر سی تا رو یک جا اسکن میکنم بعد تو فتوشاپ مساحت هر کدوم رو بر حسب پیکسل حساب میکنم (انتخاب حاشیه برگ خیلی آسونه خودش هوشمند این کارو میکنه هرجا اشکال داشت کمکش میکنم :)) ) بعد طبق معیاری که دارم توی اکسل بعد کمی محاسبات ریاضی مساحتش به دست میاد

همینطور  یه چیزی هست به اسم شاخص گرد بود (circularity) که خودش حساب میکنه و همینطور طول و عرض..

 

خلاصه که با این ایده مشت محکمی بر دهان استکبار زدم.  سی تا برگ رو تو یک ربع اوکی میکنم ^.^  

 

 

بگذریم...  

این پست رو با اهداف دیگه شروع کردم که خراب  شد.  میرم پست بعدی. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 20 تير 1394برچسب:, ] [ 2:9 ] [ علیرضا ] [ ]