...

دلنوشته ای بر ساحل مهتاب

...

 

 

‌کارم شده صبح کردن شب با بلک و دووم... 

دارم زیاده روی میکنم..

آخه...  داره زیاده روی میکنه دیگه.. :'(

 

آره...  شب تا سحر گوش دادن به یه آلبوم پست بلک  خوب نیست. ..  اصلا نیست..  

ینی نشانه خوبی نیست.

یه empty بودن مفرط دارم..

خوب نیس رو تختت هی اینو اونور بچرخی

یا توی تاریکی با یه دووم و بلک هد بنگ بزنی

تنها دلخوشی این روزهام منصوره جان هستش 

که میدونم دیر یا زود..  بیخیال.

 

دوس دارم تو بغل یکی خیلی قشنگ یه دل سیر گریه کنم

(یا شاید چراغ اتاق بغلی رو خاموش کنم:/)  

 شایدم دوس دارم بخگوابم فقط 

 

ولی راستش رو بخوای...  خداییش...  هیچ کدوم

گاهی احساس میکنم هیچ چیزی رو دوست ندارم تو این دنیا

 

 

 

دوست دارم خواب ببیم. ..

از اون خوب هاش..

دوست دارم هیچ وقت بیدار نشم 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 20 تير 1394برچسب:, ] [ 2:20 ] [ علیرضا ] [ ]